Tarptautinė reklamos kampanija

Tarptautinė reklamos kampanija

Tarptautinė reklamos kampanija
Tarptautinė reklamos kampanija

Spauda, nors ir būdama viena iš seniausių masinės komunikacijos bei reklamos priemonių, išlieka vienu iš pačių efektyviausių informacijos kanalų. Būtent todėl Lionard be savo išskirtinio žurnalo Be-Lionard bendradarbiauja su nacionalinių ir užsienio leidinių redakcijomis tam kad pasiūlytų vis platesnei rinkai prestižinę, jai parduoti patikėtą nuosavybę. Periodiškai organizuojame reklamos kampanijas Italijos dienraščiuose, žurnaluose bei tarptautinėje periodinėje spaudoje, besispecializuojančioje nekilnojamojo turto sektoriuje arba skirtoje elitui. Bendradarbiavimo su nacionalinėmis ir tarptautinėmis redakcijomis dėka, galime pasiūlyti individualią reklamos politiką kiekvienam parduodamam nekilnojamojo turto objektui, taip atsakydami į specifinius kliento pageidavimus ir sukurti tikslines bei specializuotas reklamos kampanijas. Kai savininkai nori paspartinti pardavimą, sutariama dėl labai aktyvios ir plačios reklamos kampanijos, jei siekiama susitelkti komunikacijai su tam tikromis šalimis, sutariama dėl reklamos kampanijų labiausiai paplitusiuose tų kraštų žurnaluose, tam, kad būtų galima kaip galint greičiau pasiekti tikslinę grupę.

Italų periodinė spauda
  • Ville & Casali
  • Gentleman RE
  • Class
  • Capital
  • Case & Country
  • House 24
  • Dove Case
  • Marco Polo
  • Case & Style
  • AD Italia
  • Lifestyle Magazine
  • Marco Polo
  • Business & Gentleman
Italų dienraščiai
  • Sole 24ore
  • Milano Finanza
  • Corriere della Sera
  • La Nazione
  • Resto del Carlino
  • Il Giorno
  • Il Messaggero
  • L'Unità
  • Tirreno
Tarptautiniai žurnalai
  • Be-Lionard
Rusija
  • Salon
  • Vedomosti
  • AD Russia
Jungtinės Valstijos
  • Quest
  • New York Times
Anglija
  • The Finalcial Times
Prancūzija
  • Propriétés de France
  • Le Figaro
Televizija
  • Bloomberg
  • Travel Channel