Matomumas internete - Investicijos į komunikaciją

Matomumas internete - Investicijos į komunikaciją

Matomumas internete - Investicijos į komunikaciją
Matomumas internete - Investicijos į komunikaciją

Dažnai tūkstančiai kilometrų mus skiria nuo potencialių nuosavybės Italijoje pirkėjų. Mūsų įmonė veikia pasitelkdama viešuosius ryšius, tarptautinę partnerystę ir kooperaciją su užsienio bendrovėmis, o taip pat komunikuoja daugiakalbėmis interneto svetainėmis. Internetas pakeitė būdą bendrauti ir tampa vis labiau nepakeičiama priemone įmonėms, kurios siekia pristatyti savo prekės ženklą, produktus bei paslaugas vartotojams sunkiai pasiekiamiems tradiciniais komunikacijos įrankiais.

Lionard.com buvo suprojektuotas ir įgyvendintas, kaip mūsų įmonės pristatymas ir kaip išskirtinė vitrina, kur galėtume parodyti ir pasiūlyti mūsų skrupulingai atrinktą parduodamą nuosavybę.

Lionard reklamuojamas nekilnojamasis turtas, yra apdairaus vertinimo pagal aukštus kokybinius standartus rezultatas. Visada siekiame surasti ir pasiūlyti unikalių produktų asortimentą, galintį patenkinti auditoriją, kuri pirkinyje ieško tobulumo ir prestižinio statuso patvirtinimo. Mūsų interneto svetainė yra elegantiška ekspozicinė erdvė, kur galima matyti aukštos kokybės, turinčią didelę paklausą nuosavybę, atitinkančią pačius įvairiausius reikalavimus.

Kaip ir kiti komunikacijos kanalai, kuriais naudojasi mūsų įmonė, interneto svetainė pristato produktų ir paslaugų išskirtinumą, bet su didesniais pranašumais: galime parūpinti aiškią ir glaustą informaciją bei padidinti jos efektyvumą, sutrumpindami nuosavybės vertinimo ir pirkimo laiką, tuo pat metu pasiūlydami tiesioginę daugkartinę prieigą. Didelis potencialas slypi ir tame, kad Lionard.com teikia priėjimą prie globalios rinkos ir to pasekoje siūlo neribotą matomumą, kurį dar labiau praplečia šios interneto svetainės daugiakalbiškumas: ją galima skaityti šešiomis ypatingai svarbiomis pasauliniame versle kalbomis. Mūsų interneto svetainė gali pasigirti 150.000 metinių apsilankymų ir daugiau nei 2.000.000 puslapių peržiūrų 37 šalyse, iš kurių pirmauja Didžioji Britanija, JAV, Rusija ir Kinija.